zondag 9 oktober 2016

Swappen

 
Swappen betekend letterlijk uitwisselen, ruilen .

Als je een swap doet maak je een leuk postpakketje voor een ander en iemand maakt een postpakketje voor jou.
In de swap, het postpakketje zitten cadeautjes die je afstemt op je swappartner.
Wat het voor mij bijzonder maakt is de aandacht die je eraan besteed. Het zijn echt de kleine dingen die het doen!
Doordat je de swap afstemt op de persoon, verdiep je je in die persoon. 
Dat maakte ook dat ik mijn ontvangen swap zo bijzonder vond.
De cadeautjes waren echt op mij afgestemd! Iemand heeft mij 'gezien!'

De geheime voorbereiding, de ingepakte cadeautjes en later je eigen uitgepakte cadeautjes post je op Instagram met een hastag # en de swapnaam, zodat er veel vrolijke post op Instagram te zien is.
Als je wilt swappen, zoek je op internet een swap om bij aan te sluiten, deze kan je o.a. vinden onder  #swapalert op instagram.

Elke swap heeft eigen spelregels en thema, dus kies wat bij jou past en klik door naar de blog van de swap waarin meestal uitgelegd staat wat de regels voor betreffende swap zijn.
Als je je hebt aangemeld krijgt iedereen zijn swappartner toegewezen. Je krijgt adresgegevens en een interesselijst en het instagram account van je partner.

Het leuke van Instagram is dat je daar dus al een kijkje kan nemen in je partners leven.
En je krijgt een datum waarop de swap verstuurd moet worden.
Ik ben erg enthousiast geraakt en ik ga daarom in januari een met een kleine groep van 10 personen een DIY swap organiseren.
Hiervoor is een bericht in de maak, die post ik binnenkort.
Het wordt de  
Happy DIY 2017! swap
Aanmelden kan al via creadinda@hotmail.nl (niet.com) 
Volg mij op creadinda@instagram

Hieronder zie je fotos van mijn eerste swap.


dit was de #feestjeindebrievenbusswap van @cosybycindy
Je kan de posts hiervan terugvinden op instagram onder #feestjeindebrievenbusswap. 
 
 
De groene swap heb ik gemaakt voor mijn swappartner die o.a. groen, koken en zweden houdt.
De turquoise swap heb ik ontvangen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten